Osobowość Rafaello Film w 2022 roku. - Rafaellofilm

Osobowość Rafaello Film w 2022 roku.

Rodzina. Dobra muzyka. Edukacja. Świadome odżywianie. Sport. Inspirujące postacie. Lokalne firmy. Mindfullness. Design Thinking. Pasja. Tymi hasłami wypełniamy naszą codzienność i nimi podążamy, decydując się na realizację zlecenia filmowego. Rozpoczynając zdjęcia filmowe stawiamy na naturalność postaci i sytuacji.

Co utrzymuje w nas ciągły, pozytywny vibe, motywację i kreatywność? Różnorodne projekty filmowe i ludzie, z którymi współpracujemy, aby je stworzyć. Każdy projekt, wydarzenie, produkt ma swój samodzielny potencjał sprzedażowy. Jednak nawet najbardziej wzniosła idea może zostać pominięta, jeśli nie otrzyma „twarzy” i nie pokażesz jej historii. Naszym zadaniem jest, by docelowa grupa odbiorcza utożsamiła się z bohaterem. Utwierdziła się w swojej lojalności lub dołączyła do niego, jeśli temat jest dla niej nowy. 

Tworzenie materiałów promocyjnych i relacji z rozmaitych wydarzeń uczelnianych, dostarczyło nam bogate pole do filmowej ekwilibrystyki. Przede wszystkim, była to jednak możliwość kontaktu z inspirującymi ludźmi, którzy zmieniają myślenie oraz dotychczasowe stereotypy i sztampowe sposoby ewoluowania umiejętności. 

W 2022 roku wróciliśmy do obsługi wideo, całego sezonu rowerowych zmagań organizowanych przez Kamczarek Electric MTB. W relacja sportowych wychodzimy poza schemat „łapania ujęć” z różnych odcinków trasy. Zawodnicy mogą liczyć z naszej strony na indywidualne traktowanie. Każdy z nich jest przez nas dopingowany i humorystycznie napędzany. Każdy z nich daje z siebie maksa widząc, że pojawiamy się na horyzoncie. Co może być lepszą reklamą dla organizatora? Ścigać można się gdziekolwiek, ale to tutaj trzyma ich klimat, jaki tworzą ludzie w filmach, które oddajemy.

Otrzymując kolejną linię produktów od CX80 utwierdziliśmy się w przekonaniu, jak bardzo filmy z instruktarzem zastosowania są potrzebne, by wypromować markę na nowych rynkach zbytu. Zastanawiając się nad sposobem przedstawienia poszczególnych środków kierowaliśmy się nie tylko specjalistycznymi odbiorcami ale również codziennymi sytuacjami, w których można znaleźć ich zastosowanie. Dzięki temu powstało wiele humorystycznych rolek, którymi marka może docierać do klientów poprzez media społecznościowe. 

Jeśli nadal zastanawiasz się czy Twój projekt, Twoje wydarzenie, Twój produkt, potrzebuje filmowej odsłony, prześledź naszą aktywność w mediach społecznościowych lub od razu napisz do nas. 

Related Posts

Leave a Reply