Z producentem szerokiej gamy preparatów wielofunkcyjnych, najmocniejszej na świecie spoiny klejowej „AUTO WELD – SPAWANIE NA ZIMNO” oraz specjalistycznych smarów, współpracujemy od ponad 5 lat. Systematycznie, z każdą nową serią produktów, jaka wychodzi z ich fabryki, trafia do nas, gdzie przygotowujemy spot prezentujący właściwości, a także serie filmów z udziałem wykwalifikowanego użytkownika, tworząc odcinki tematyczne np. Rowerowy poradnik serwisowy czy Car Line.
Środki, jakie wytwarza CX-80 mają uniwersalną grupę docelową. Ich celem jest dotarcie zarówno do specjalistów, przedsiębiorstw, jak i do prywatnych użytkowników, którzy w codziennym życiu z powodzeniem znajdą zastosowanie ich produktów. Śledzą aktualne potrzeby i opracowują preparaty, które odpowiadają na nie tu i teraz. Konstruując scenariusz z udziałem płynu antybakteryjnego w chwili, gdy ogłoszono pandemię Covid-19, kierowaliśmy się przede wszystkim wartościami, które stoją u podstaw naszego zleceniodawcy.
Najświeższą serią jest linia kosmetyków i preparatów, służących do konserwacji i rewitalizacji różnych elementów wnętrza samochodu. Aktor tego manualu nie jest przypadkowy. Na codzień zajmuje się przywracaniem walorów estetycznych i pielęgnacją kabin pojazdów osobowych. Opracowując scenariusz kładziemy nacisk na naturalność i swobodę. Z tego względu na miejsce nagrania wybraliśmy warsztat, w którym Paweł na codzień pracuje. Produkcja filmu, w takich warunkach idzie sprawnie i bezboleśnie. Ogromnym atutem głównego aktora jest dykcja i stabilne patrzenie w oko kamery.
Poprzednia seria preparatów dedykowana była dla pasjonatów zmagań rowerowych biorących udział w wyścigu MTB, w której CX-80 po raz pierwszy brał udział, jako sponsor. Współpraca z Krzysztofem z Bike Stage przyniosła bardzo spójny poradnik serwisowy, który w sposób wyczerpujący pokazywał szereg preparatów wykorzystywanych podczas przygotowywania jednośladu do codziennego użytkowania, a także do jazdy wyczynowej, czy w zawodach. Klarowny opis działania, jak i krok po kroku poprowadzony sposób czyszczenia, konserwacji oraz naprawy, idealnie oddał charakter promocyjno- edukacyjny.
Równolegle do poradnika powstała też seria filmów, w której produkty towarzyszyły bohaterom w realizowaniu swoich pasji. Nie bez powodu były to też sfery, w których CX-80 stał się patronem.
Zarówno w przypadku filmów produktowych, jak i serii poradników, scenariusz, scenografia, oświetlenie, udźwiękowienie oraz weryfikacja zgodności merytorycznej, leżały po naszej stronie. Główni aktorzy, to wynajęci zawodowi serwisanci o bogatej wiedzy z dziedziny, która była spójna z obszarem serwisowym zastosowania produktów. Postprodukcja, lektor, animacje zostały również wykonane we własnym zakresie.
Czy warto zlecać tego typu filmy? Tego, jak wielka jest siła przekazu audiowizualnego nie trzeba nikomu tłumaczyć. Często szukamy w internecie różnego rodzaju porad by, o ile to możliwe, samodzielnie dokonać prostych napraw, odnowić, konserwować by przedłużyć żywotność różnym przedmiotom. Dlatego przedstawienie produktów w zastosowaniu do „problemów” życia codziennego ułatwia odbiorcom znalezienia rozwiązania w sposób prosty i skuteczny, a tym samym szybciej zdecydują się na firmę, której produkty w filmie zostały użyte.