Otrzymanie propozycji współpracy z Tomkiem Kowalskim zwycięzcą IV edycji programu Must Be The Music było czymś wyjątkowym. Możliwość przygotowania teledysków promujących nową płytę oraz klipu świątecznego dało nam niebywałą satysfakcję i upust kreatywności
Zdjęcia realizowaliśmy w różnych lokalizacjach. Począwszy od aranżacji Muzeum Ludowego pod Trzebnicą, które przeistoczyliśmy w scenografię użytą do klipu świątecznego, po ujęcia w trakcie jazdy na motorze, czy bójki w barze, kończąc kadrami zespołu grającego na scenie muzycznej. Tak szeroki wachlarz lokalizacji wymagał od nas kompleksowego planu działania, by czas w danym miejscu wykorzystać w 100%.
Przy montażu teledysków lwią część czasu pochłonęło przedstawienie klimatu i historii danego utworu zgodnie z wizją Tomka, któremu zależało na tym żeby kadry odzwierciedlały jego duszę. Duży nacisk położyliśmy na ujęcia Tomka śpiewającego wraz z zespołem, które pogłębiały mocny wydźwięk i charakter danej piosenki. Dzięki temu, że skupiliśmy się na wniknięciu w koncepcje Tomka, uzyskaliśmy efekt, który przerósł jego własne wyobrażenia.